Nedoručené zásielky
Vážený zákazník
Hlavne v období zvýšenej vyťaženosti kuriérov evidujeme nárast neprebraných zákaziek.
Samozrejme nás mrzí keď si klient zákazku, ktorá je personalizovaná pre neho nepreberie.
V aktuálnom období sa nám však stáva, že klient nie je kontaktovaný kuriérom a zákazka sa nám vráti.
Prípadne je zákazka u prepravnej spoločnosti príliš dlho.
Často sa o tom my ako dodávateľ dozvedáme príliš neskoro, prípadne až od zákazníka urgujúceho dodanie tovaru.
Preto prosím, pokiaľ Vám prišla od nás SMS o expedovaní zásielky a neobdržíte ju do 24 hodín, dajte nám o tom vedieť.
Zašlite nám e-mail na info@fotoposta.sk so základnými údajmi:
Vaše meno + číslo objednávky + kontaktné tel. číslo.
Keď dostaneme tieto údaje, pokúsime sa obratom vyriešiť problém u dopravcu a zabezpečiť čo najskoršie dodanie k Vám.
Team FOTOpošta