Nedoručené zásielky

Vážený zákazník

 

Hlavne v období zvýšenej vyťaženosti kuriérov evidujeme nárast neprebraných zákaziek.

Samozrejme nás mrzí keď si klient zákazku, ktorá je personalizovaná pre neho nepreberie.

V aktuálnom období sa nám však stáva, že klient nie je kontaktovaný kuriérom a zákazka sa nám vráti.

Prípadne je zákazka u prepravnej spoločnosti príliš dlho.

 

Často sa o tom my ako dodávateľ dozvedáme príliš neskoro, prípadne až od zákazníka urgujúceho dodanie tovaru.

Preto prosím, pokiaľ Vám prišla od nás SMS o expedovaní zásielky a neobdržíte ju do 24 hodín, dajte nám o tom vedieť.

 

Zašlite nám e-mail na info@fotoposta.sk so základnými údajmi:

Vaše meno + číslo objednávky + kontaktné tel. číslo.  

Keď dostaneme tieto údaje, pokúsime sa obratom vyriešiť problém u dopravcu a zabezpečiť čo najskoršie dodanie k Vám.

 

Team FOTOpošta